Blog

 
3 tips voor meer conversies met Facebook
Geschreven op 03 mei 2017
Je hebt een mooi product, een mooie website en je adverteert sinds kort op Facebook. Maar hoe zorg je ervoor dat Facebook-gebruikers ook echt gaan converteren op jouw website? Tip 1: Gebruik de Pixel Meten is weten, en één van de manieren om dat te doen is via de Facebook pixel. Met Facebook advertentiebeheer is het mogelijk om zo’n Pixel genereren. De Pixelcode kan je vervolgens (laten) plaatsen in het Header-gedeelte van je...
Meer lezen
 
3 tips voor meer conversies in Google Shopping
Geschreven op 25 apr 2017
Voor webshops kan Google Shopping een grote bron van inkomsten zijn. Daarnaast wil je natuurlijk graag een zo hoog mogelijke ROI. Het is dus belangrijk dat je de juiste dingen doet in Google Shopping. Hieronder geven we een paar tips om in Google Shopping te adverteren tegen zo laag mogelijke kosten per conversie. Tip 1: Gebruik een goede feed Google Shopping toont advertenties automatisch op basis van een Shopping-Feed. Deze...
Meer lezen
 
3 tips voor meer conversies in Google AdWords
Geschreven op 18 apr 2017
Zorg dat je nog meer conversies krijgt door de juiste dingen te doen in Google AdWords. Hieronder hebben wij een tipje van de sluier opgelicht. We zeggen bewust een ‘tipje’, want er zijn oneindig veel mogelijkheden om zoveel mogelijk conversies te genereren tegen zo min mogelijk kosten. Tip 1: Focus op de beste conversietijden De kosten per conversie kunnen per dag verschillen, zo kan een maandag een veel betere dag zijn...
Meer lezen
 
In veilige handen bij Conversies.nl: BHV Cursus
Geschreven op 17 mrt 2017
Op naar Appingedam! Conversies.nl is uitgenodigd door onze klant 101BHV om een BHV cursus bij te wonen. Klinkt als een mooie uitdaging, dus vol energie de dag gestart. Reanimeren en brandjes blussen Klinkt gaaf toch?! Hoewel het klinkt als een gezellig dagje uit, gaat het natuurlijk om een serieuze zaak: levens redden. 30x duwen en 2x ademen. Wat je moet doen als je hoort dat de ribben breken? Doorgaan. Ribben...
Meer lezen
 
Google maakt Conversies.nl Premier partner
Geschreven op 09 mrt 2017
“Alleen de beste partners van Google krijgen de Premier partner status. Dit krijg je als je bewezen resultaat hebt geboekt op basis van prestaties en kwaliteit van de werkzaamheden.” Wij bestaan slechts 2 jaar, en zijn met 4 online conversie specialisten ontzettend gedreven en vol passie aan het werk voor onze klanten. Dat wij als jong bedrijf deze nieuwe status hebben gerealiseerd maakt ons oprecht heel trots. ”Toen ik (Bouke)...
Meer lezen
 
5 Take-Aways voor een succesvolle Display Campagne!
Geschreven op 20 jan 2017
Via het Google Display Campagne kun je advertenties plaatsen op diverse partnersites van Google, zoals: blogs, nieuwssites en andere relevante pagina’s die reclame toestaan. Hiermee kun je meer potentiële klanten te bereiken. Er zijn veel mogelijkheden met display-advertenties, het belangrijkste is dat je advertentie er bovenuit springt. Hoe je een display campagne succesvol kunt inzetten? In deze blog hebben wij de belangrijkste tips voor het maken van effectieve display-advertenties voor...
Meer lezen
 
AdWords? Mobile first!
Geschreven op 13 jan 2017
  De verovering van mobile Het is een trend waar al jaren over wordt gesproken: mobile. Steeds meer mensen gaan online zoeken. Google meldde het halverwege 2015 al aan: er worden wereldwijd meer zoekopdrachten gedaan met mobiele apparaten dan met desktops. Eind 2016 werd het al aangekondigd door Gary Illyes, webmaster trends analyst bij Google: 2017 wordt het jaar van de mobile-first index. Hierbij wordt de positie van jouw site...
Meer lezen
 
Tips voor een goede AdWords remarketing campagne!
Geschreven op 06 jan 2017
Wat is remarketing? Met remarketing kun je advertenties weergeven aan mensen die eerder je website hebben bezocht of je mobiele app hebben gebruikt. Als mensen bijvoorbeeld je website verlaten zonder iets te kopen, kun je met het gebruik van remarketing hen opnieuw bereiken door middel van relevante advertenties. Waarom remarketing gebruiken? Remarketing is een briljante vorm van online marketing waarbij de mate van personalisering en relevantie veel hoger is dan...
Meer lezen
 
Vergroot je naamsbekendheid met Google Adwords!
Geschreven op 30 dec 2016
Kijk je daar een beetje van op? Wanneer we denken aan het adverteren op Google AdWords hebben we de neiging ons vooral te concentreren op de verkoop van producten of diensten. De aankoopintentie via google zoekopdrachten is ook groter dan andere CPC-kanalen. We begrijpen dat je het meeste uit je advertenties wilt halen door het maximaliseren van de omzet. Dit is toch niet de enige motivatie om te adverteren via...
Meer lezen
 
Haal meer uit Google Adwords met Sitelinks!
Geschreven op 22 dec 2016
Sitelinks zijn extra links die getoond worden onder een advertentie in de zoekresultaten. Onder een advertentie zie je dan een submenu met verwijzingen naar pagina’s op de betreffende website. Met de advertentie-extensie voor sitelinks kun je onder de advertentietekst links naar specifieke pagina’s op je website opnemen. Zo kunnen potentiële klanten met slechts één muisklik vinden wat ze op je site zoeken. Sitelinks worden weergegeven in advertenties zowel boven als...
Meer lezen
Copyright © 2017 Conversies 050-2111000 | ikwilmeer@conversies.nl | Contact