Wil jij meer uit je huidige klantenbestand halen? Of heb je het idee dat je niet iedereen op de juiste manier bereikt met je e-mails? Erg herkenbaar. Wij gaan je helpen! Lees verder.

Jouw klantenbestand

Hoewel organisaties vaak erg gefocust zijn op het verkrijgen van nieuwe klanten, vergeten ze vaak hun huidige klanten. Het klantenbestand dat al is opgebouwd kan echter erg waardevol zijn. Dit is juist een goede doelgroep om meer uit te halen.

Wanneer je veel e-mailt met je klanten of als je klanten een e-mailadres achterlaten bij een bestelling, dan bezit je een waardevol onderdeel van je klantenbestand.

Het is belangrijk is om de data in dit klantenbestand op een slimme manier in te zetten, zodat zij jouw e-mails niet als spam zien maar als aanwinst. Als dit goed wordt gedaan, kan dit een erg goede bron zijn van extra conversies. En daar gaan we natuurlijk voor!

Prestaties van e-mailmarketing

Vaak wordt e-mailmarketing al wel ingezet, maar worden de prestaties niet geanalyseerd. Uit e-mailmarketing kun je erg interessante data halen om dit vervolgens mee te nemen in je volgende e-mails.

Wanneer openen bezoekers je e-mail, hoe ver wordt er gelezen en welke content zorgt ervoor dat de lezers wel of niet doorklikken. Belangrijk is om de prestaties van de emails goed te analyseren. Pas dan weet je wat het je daadwerkelijk oplevert.

E-mailmarketing voor webshops

Speciaal voor webshops werken we samen met Reloadify. Hiermee kun je de data die je van klanten hebt gebruiken om AVG-proof gepersonaliseerde e-mails te sturen. Het resultaat: een unieke e-mail ervaring die leidt tot betere resultaten en meer conversies. Lees hier meer over onze e-mailmarketing voor e-commerce.

Contact

Benieuwd wat wij voor jouw website kunnen betekenen als het gaat om e-mailmarketing? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met je op.

Bart Kruizenga |

Bart duikt in de gegevens van klanten om de meest relevante data te vinden. Hij zorgt ervoor dat jij alleen adverteert op relevante momenten en plaatsingen.
Lees meer van Bart Kruizenga