Waarom ik Voys heb verlaten en voor mezelf begonnen ben.

Meerdere keren is mij, Bouke Majoor, gevraagd waarom ik Voys heb verlaten en wat mijn ambitie is. Dat vertel ik graag.

Voys

Bij Voys heb ik prachtige dingen meegemaakt. Ik heb 37 maanden bij Voys gewerkt en heb in die tijd 37 nieuwe collega’s ontmoet. Ik heb meegemaakt dat Voys prijzen won als de Gouden Gazelle, Slimste bedrijf en bij de top behoorde van de snelst groeiende bedrijven in de Deloitte Fast50.

Ik hield me bij Voys bezig met de marketing en voornamelijk de online uitingen van het bedrijf. Voys werkt met Het Voys Model, daardoor kon ik zelf bepalen wat het beste was voor Voys en kreeg ik de ruimte om mijn kennis up to date te houden. Ik deed dus wat ik leuk vond en daarin werd ik steeds beter. Voys is online ontzettend zichtbaar waardoor er andere ondernemers kwamen met de vraag: ‘’Wat je bij Voys doet, kun je dat ook voor mij?’’ In mijn vakgebied was het leuk dat we zelfs genomineerd waren voor de website van het jaar. Voys is online heel sterk en dat viel op.
Voys feest
Voys winnaar website van het jaar

CallConversions

In 2013 lanceerde ik via Emerce CallConversions dat het doormeten van het aantal telefoontjes d.m.v. bijvoorbeeld AdWords campagnes mogelijk maakte. Traffic4u, StormAcadamy, Orangedotcom, in2search, 050media, expand online & nog velen andere marketingbureaus gebruik(t)en de techniek van CallConversions.

Dat ik klanten inzicht kon geven in de volledige ROI van hun AdWords campagnes was uniek. Door CallConversions en het succes van Voys, groeide mijn eigen klantenkring gestaag door. Daardoor heb ik de keuze gemaakt om me volledig te richten op Conversies.nl.
callconversions - emerce
Lees het volledige artikel over de start van CallConversions 

Mijn ambitie

Het is voor mij duidelijk dat ik niet het grootste marketingbureau wil worden, maar wel de beste. Daarom doen we niet alles omtrent online marketing, maar alleen dat wat we echt leuk vinden, online advertising. Ik wil met een kleine club mensen de allerbeste zijn in de wereld van online advertising. Belangrijk daarbij is dat we echt vanuit de inhoud werken. Om dat te onderstrepen en om altijd de beste kwaliteit te bieden hebben we onze contracten per maand opzegbaar gemaakt.

Bij Voys heb ik geleerd dat het veel leuker is om voor gelukkige klanten te werken, dan voor heel veel klanten, daarom doen we alleen SEA en maken we bijvoorbeeld geen websites. Natuurlijk groei je dan minder snel, maar door de specialisatie staan we wel voor kwaliteit. Dat maakt het voor onze klanten leuker, maar zeker ook voor mijzelf.

Nuttige tips ontvangen

Vul je naam en e-mailadres in en ga voor meer conversies!

Bouke Majoor |

Met het geloof dat online advertising een specialisme is, is Bouke in oktober 2014 Conversies.nl gestart. Hij wil zo goed zijn dat elk bedrijf dat online marketing serieus neemt, niet meer om Conversies.nl heen kan.
Lees meer van Bouke Majoor