Google Ads

Een belangrijk onderdeel van elke online marketing strategie is Google Ads. Wil jij de meeste conversies uit je Google Ads campagnes halen? De advertentiespecialisten van Conversies.nl helpen jou aan gemiddeld 20% meer conversies, tegen 30% lagere kosten. Zet Google Ads campagnes in en behaal je conversiedoelen!

Wat is Google Ads?

Google Ads is sinds 23 oktober 2000 het meest bekende advertentieprogramma ter wereld, ontwikkel door Google. Via Google Ads is het mogelijk om te adverteren in de zoekresultaten en partnernetwerken van Google, zoals YouTube.

Tot juli 2018 stond Google Ads bekend als Google AdWords. Als onderdeel van een rebranding, waarbij ook de complete omgeving van Google Ads opnieuw is vormgegeven, heeft Google de naam aangepast naar Google Ads.

Google Ads is voor de meeste bedrijven een van de belangrijke online marketing kanalen en bovendien voor Google de belangrijkste inkomstenbron. In 2019 heeft Google Ads een advertentieomzet van maar liefst 134,81 miljard dollar opgeleverd [1].

De advertenties die Google Ads binnen de verschillende kanalen levert zijn te herkennen aan een label of een informatie icoontje, op die manier ziet een gebruiker dat het om een advertentie gaat.

Hoe werkt Google Ads?

Het Google Ads netwerk is gebaseerd op een veilingsysteem, waarbij alle advertenties worden geveild op basis van een aantal variabelen. Dit advertentiesysteem wordt gebruikt voor alle verschillende Google Ads advertentiekanalen. 

Voor de meeste advertenties binnen Google Ads wordt gebruikt gemaakt van een PPC (Pay-Per-Click) systeem. Hierbij betaal je als adverteerder pas op het moment dat iemand op je advertentie klikt. Voor banners en video’s maakt Google Ads, afhankelijk van je instellingen, gebruik van een CPM (kosten per 1.000 vertoningen).

Op basis van het bod dat je voor een zoekterm uitbrengt, in combinatie met de gebruikerservaring en relevantie van je advertentie en landingspagina wordt bepaald welke positie jouw advertentie krijgt. Of jij het bod wint is dus alleen afhankelijk van het bedrag dat je bied, sterker nog: wanneer jij een supergoede advertenties en landingspagina’s hebt kun je de veiling winnen van een adverteerder die meer biedt.

De kwaliteitsscore

De relevantie van je advertentie wordt ook wel de kwaliteitsscore genoemd. Hoe hoger je kwaliteitsscore, hoe makkelijker je een veiling wint. De kwaliteitsscore is een score van 1 tot 10 per zoekterm, gebaseerd op je advertentie [2]. Hoe hoog je kwaliteitsscore is hangt af van:

  1. De relevantie van jouw advertentie voor de zoekopdracht die wordt uitgevoerd.
  2. De verwachte CTR (Click Through Rate) van jouw advertentie.
  3. De relevantie van de ingestelde landingspagina voor de zoekopdracht en de advertentie.
  4. De (historische) prestaties van je gehele advertentiecampagne.

De kwaliteitsscore wordt door Google automatisch berekend met een algoritme. Hierbij wordt gekeken naar de historische data van je campagnes en zoektermen. Gebaseerd op deze data krijgt elke zoekterm een kwaliteitsscore. Presteren je campagnes erg goed? Dan profiteer je daarvan binnen de toekomstige veilingen.

De voordelen van een goede kwaliteitsscore zijn:

  1. Lagere kosten per klik, omdat je beloond wordt voor de goede gebruikerservaring en relevantie.
  2. Een hoger vertoningspercentage. Google plaatst advertenties met een goede kwaliteitsscore vaker bovenaan de zoekresultaten, in plaats van onderaan. 

De verschillende Google Ads kanalen

Google Ads bestaat uit meer dan alleen tekstadvertenties in de zoekresultaten van Google. Toch wordt Google Ads hier wel het meeste mee geassocieerd, terwijl het veel meer grote kansen biedt voor ondernemingen. Binnen Google Ads zijn er vijf verschillende soorten campagnes die ingezet kunnen worden.

Tekstadvertenties

De meest bekende Google Ads campagnes zijn tekstadvertenties. Tekstadvertenties worden bovenaan en onder in de zoekresultaten getoond. Afhankelijk van het aantal adverteerders, de relevantie, de zoekintentie en de zoekopdracht worden er tot 4 advertenties bovenaan de zoekresultaten getoond. 

Tekstadvertenties zijn te herkennen aan het label “Ad”, die linksbovenin de advertentie getoond wordt. De veiling van tekstadvertenties verloopt via het PPC systeem. Een tekstadvertentie wordt in het zogenaamde Zoeknetwerk van Google getoond. Tot het zoeknetwerk behoren alle zoekmachines (zoals google.com, google.nl, google.co.uk, et cetera), Google Maps en Google Shopping.

Op het moment dat een gebruiker een zoekopdracht uitvoert kijkt Google in de veiling of er adverteerders zijn die een advertentie aan de gebruiker willen tonen. Met de ingestelde bieding en kwaliteitsscore berekend Google welke adverteerders welke posities krijgen, die de gebruiker vervolgens in de zoekresultaten ziet.

Voor tekstadvertenties zijn verschillende onderdelen in te stellen, zoals:

  1. De titel, waarop een gebruiker klikt.
  2. De omschrijving(en) onder de titel.
  3. De getoonde URL en de URL waar een gebruiker naartoe gestuurd wordt.
  4. Aanvullende advertentie-extensies, zoals Sitelinks, Oproepextensies en Reviews. Hiermee worden er aanvullende gegevens in je advertentie getoond. 

Voordelen van tekstadvertenties

Tekstadvertenties zijn de meest gebruikte advertenties binnen het netwerk van Google Ads. Dat is niet voor niets, want tekstadvertenties hebben grote voordelen:

  1. Je bent op de gewenste zoektermen in beeld bij je doelgroep.
  2. Je kunt inspelen op een behoefte die de gebruiker zo snel mogelijk wil vervullen.
  3. Je bent makkelijk zichtbaar op zoektermen waarbij de gebruiker een koopintentie hebben.

Met tekstadvertenties zorg je ervoor dat je op het juiste moment en bij de juiste doelgroep onder de aandacht komt. Dit om het aantal conversies voor jouw website of webshop te verhogen.

Het aantal tekstadvertenties

Het aantal tekstadvertenties binnen de zoekresultaten verschilt per zoekterm en per gebruiker. Waar de ene gebruiker misschien wel vier advertenties bovenaan de zoekresultaten getoond krijgt, worden er de andere gebruiker soms minder zoektermen getoond. Op een zoekpagina worden er maximaal 7 tekstadvertenties getoond [3]. Deze advertenties zijn verdeeld over de bovenkant en onderkant van de zoekpagina:

  1. Boven in de zoekpagina worden er maximaal 4 tekstadvertenties getoond.
  2. Onder in de zoekpagina worden er maximaal 3 tekstadvertenties getoond.

Google Shopping

Wanneer je de eigenaar of marketing manager van een webshop bent, kun je niet meer om Google Shopping heen. Naast tekstadvertenties is het een absolute aanrader om als webshop Google Shopping in te zetten. 

Net als tekstadvertenties worden ook Google Shopping advertenties bovenaan de zoekresultatenpagina getoond en wordt er gewerkt met een PPC systeem. Er zijn wel een aantal belangrijke verschillen met tekstadvertenties:

  1. De Google Shopping advertenties worden getoond door een productfeed te gebruiken.
  2. Bij Google Shopping advertenties ziet de gebruiker een specifiek product, met een titel, foto, prijs en de verzendkosten.
  3. Google Shopping advertenties worden enkel getoond wanneer een gebruiker op zoek is naar fysieke producten.

Het voordeel van Google Shopping advertenties 

Het grootste voordeel van Google Shopping advertenties is het hoge conversiepercentage. In vergelijking met andere soorten advertenties zien wij dat Google Shopping advertenties meer conversies opleveren. Dat is ook niet gek, een gebruiker ziet namelijk alle benodigde informatie zoals een foto en de prijs in de zoekresultaten. Is een product niet interessant? Dan klikt de gebruiker er ook niet op.

Via Google Shopping bepaal je daarnaast ook zelf met welke producten je wilt adverteren. Door alle tools, zoals Channable, is het mogelijk om veel te automatiseren en met grote hoeveelheden producten en productcategorieën in één keer te adverteren. 

Google Shopping advertenties schaal je bovendien snel op. Behaal je een goede CPA (Cost Per Conversion) of POAS (Profit On Ad Spend), dan is het een makkelijke keuze om nog meer te adverteren.

Lokale Google Shopping advertenties

Ben je een retailer met een fysieke locatie? Dan is het ook mogelijk om aan gebruikers die in de buurt van je winkel naar producten zoeken je actuele voorraad in je winkel te tonen. Deze local inventory advertenties zorgen voor meer winkelbezoekers en een stijging in de omzet van je fysieke locatie(s). 

Display advertenties

Niet alle advertentiemogelijkheden van Google Ads hebben betrekking op de zoekresultatenpagina. Display advertenties zijn advertenties in de vorm van teksten, GIFs, afbeeldingen of HTML5 advertenties. Deze advertenties worden getoond worden binnen het Google Display Netwerk.

Het Google Display Netwerk

Het Display Netwerk van Google is een groot wereldwijd netwerk van ruim 2 miljoen websites en ruim 650.000 apps. Binnen dit netwerk is het mogelijk om een banner in de advertentie te tonen. 

Het voordeel van display advertenties

In tegenstelling tot tekstadvertenties, waarbij de gebruiker een behoefte heeft, push je je advertentie via het Google Display Netwerk naar een samengestelde doelgroep. De gebruikers binnen deze doelgroep zijn meestal niet actief op zoek naar jouw producten of dienstverlening, maar worden er door middel van push marketing bewust van gemaakt. 

Door de enorme hoeveelheid data die Google heeft is het mogelijk om een specifieke doelgroep samen te stellen, die goed aansluit bij de oplossing die jij biedt. Denk hierbij aan een doelgroep op basis van onder andere:

  1. Locatie.
  2. Leeftijd.
  3. Geslacht.
  4. Inkomensgroep.
  5. Interesses.
  6. Bezochte websites.
  7. Gebruikte zoektermen.
  8. Tijdstippen en dagen.

Door je targeting goed in te stellen bereik je heel gericht een doelgroep die (in potentie) interesse heeft in jouw producten of diensten. 

De inzet van display advertenties

Display advertenties worden ingezet met verschillende doelen, de meest voorkomende doelen van display advertenties zijn:

  1. Het bereiken van een nieuwe doelgroep, waarmee bewustwording wordt gecreëerd.
  2. Het opnieuw bereiken van potentiële klanten, nadat ze je website hebben bezocht (remarketing).
  3. Aanwezigheid in de verschillende fasen van een beslissingsproces.
  4. Het vermarkten van nieuwe producten of diensten. 

Biedstrategie voor display advertenties

Waar biedingen voor tekstadvertenties op één manier verlopen (CPC) is het mogelijk om uit twee verschillende biedstrategieën te kiezen wanneer je display advertenties inzet. Je kiest voor display advertenties voor een CPC of CPM (Cost Per Mille) biedstrategie. Afhankelijk van je doel werkt een CPM biedstrategie beter dan een CPC biedstrategie, bijvoorbeeld als je bekendheid wilt creëren. Het doel is dan om zoveel mogelijk vertoningen te krijgen, waarbij je betaalt per 1.000 vertoningen. 

YouTube en Video Ads

Wist je dat je wereldwijd ruim 1,5 miljard mensen kunt bereiken door middel van videoadvertenties? De mogelijkheden voor videoadvertenties binnen Google Ads bieden je een goede manier om nog meer gebruikers binnen jouw doelgroep te bereiken. Met videoadvertenties laat je advertenties zien op YouTube en binnen het Google Display Netwerk. 

De verschillende soorten videoadvertenties

Wanneer je videoadvertenties inzet heb je de keuze uit zes soorten advertenties:

  1. InStream-advertenties die kunnen worden overgeslagen
  2. InStream-advertenties die niet kunnen worden overgeslagen
  3. Video discovery-advertenties
  4. Bumperadvertenties
  5. Outstream-advertenties
  6. Masthead-advertenties

Bij InStream-advertenties er een advertentie getoond voor, tijdens of na het afspelen van een video. De meest gebruikte vorm van videoadvertenties zijn de InStream-advertenties, waarbij een gebruiker de advertentie kan overslaan. Na vijf seconden krijgt de gebruiker de mogelijkheid om de video over te slaan. 

Biedingen voor videoadvertenties

Bij videoadvertenties heb je de keuze uit twee biedstrategieen: betalen per CPV (Cost Per View) of per CPM (Cost Per Mille). Afhankelijk van je doel kies je een biedstrategie, zodat je het beste resultaat behaald. 

De doelen van videoadvertenties

Videoadvertenties worden voor verschillende doelen ingezet. Doordat je video’s heel erg gericht en geavanceerd kunt targeten, is het mogelijk om ze in te zetten voor:

  1. Het genereren van verkopen op je e-commerce platform.
  2. Het verkrijgen van leads.
  3. Het genereren van verkeer naar je website.
  4. Het vergroten van je merkbekendheid.
  5. Het creëren van aanwezigheid in de verschillende beslissingsfasen.

Google app-campagnes

Heb je een app, waarvoor je meer installaties wilt verkrijgen? Dan is het mogelijk om een app-campagne in te zetten. Met app-campagnes verkrijg je meer installaties en registraties voor je app.

De kanalen voor app-campagnes

Een app-campagne inzetten is mogelijk binnen diverse kanalen. Je app promoten doe je via één of meerdere van de onderstaande kanalen:

  1. Het Google zoeknetwerk (waaronder de zoekresultatenpagina).
  2. Google Play advertenties.
  3. YouTube advertenties.
  4. Display advertising.

App advertenties

Met een aantal gegevens die je invult, waaronder tekst, de biedingen, budget, talen en locatie, bepaald Google zelf welke doelgroep interesse heeft in je app. Google Ads maakt op basis van de ingevulde gegevens advertenties aan, die door middel van machine learning getest en geoptimaliseerd worden.

Met het inzetten van app-campagnes zorg je voor meer installaties en bekendheid van je app, door bij de juiste doelgroep onder de aandacht te komen. 

Remarketing via Google Ads

Het is via Google Ads niet alleen mogelijk om gebruikers met een actieve behoefte of gebruikers op basis van een geselecteerde doelgroep te bereiken. Ook bezoekers van je website bereik je opnieuw door remarketing campagnes in te zetten. Hierbij krijgt de bezoeker een advertentie getoond, die je kunt afstemmen op basis van de bezochte pagina’s.

Het is mogelijk om remarketing campagnes in te zetten binnen de verschillende kanalen van Google Ads, zoals het Google Display Netwerk, het zoeknetwerk of YouTube. Binnen het Google zoeknetwerk kun je bovendien RSLA (Remarketing Lists for Search Ads) campagnes inzetten. Hiermee toon je een tekstadvertentie aan gebruikers die jouw website hebben gezocht.

Stel dat een gebruiker bijvoorbeeld op jouw website over hypotheken is geweest, dan kun je op het moment dat de gebruiker naar “hypotheek aanvragen” zoekt opnieuw een advertentie tonen. Dit met het doel om conversies te verkrijgen.

Voordelen van Google Ads

Google Ads brengt talloze voordelen met zich mee, waardoor het voor veel bedrijven een onmisbare schakel binnen de online marketing strategie is. Met Google Ads ben je snel zichtbaar op een manier die het beste past bij jouw producten of diensten. Binnen een korte tijd verkrijg je met Google Ads al conversies, waardoor je je investering snel terugverdient. 

In tegenstelling tot bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie (SEO) bepaal je met Google Ads bijna alles zelf. Dus ook hoe jouw advertentie getoond wordt, wanneer de advertentie getoond wordt en ga maar door. Op basis van jouw doelstellingen stel je de volgende zaken in:

  1. De dagen en tijden waarop de advertentie getoond wordt.
  2. De gebruikers waaraan de advertentie de advertentie getoond wordt.
  3. De zoektermen waarop de advertentie getoond wordt.
  4. De boodschap en USP’s in je advertentieteksten.
  5. De locaties waarbinnen de advertentie getoond wordt.
  6. De biedingen per klik of weergave.

Doordat je veel vrijheid hebt met Google Ads en snel resultaat behaald is het mogelijk om met vrijwel elk budget een goede en rendabele campagne op te zetten.

Google Ads voor B2B en B2C

Google Ads is voor elke markt in te zetten, ongeacht of je je richt op de B2B of B2C. De strategie, aanpak en data waarop gestuurd wordt, verschilt wel per markt. De B2B markt vereist over het algemeen een andere aanpak dan de B2C markt. Daarbij valt te denken aan andere advertentieteksten, landingspagina’s en een ander beslissingsproces.

Google Ads voor B2C

Een consument die interesse heeft in jouw producten of diensten doorloopt vaak een korte journey. De beslissingsfasen volgen elkaar snel op, waarna de consument tot een conversie overgaat. Voor sommige producten doorloopt de consument niet eens alle beslissingsfasen, een simpele opdracht voldoet al om de juiste producten of diensten te vinden. 

Het is belangrijk om hierop in te spelen met alle mogelijkheden die Google Ads biedt. Verkoop je bijvoorbeeld pennen? Dan heeft een remarketing campagne vaak minder zin, omdat het een aankoop van enkele euro’s betreft, die vaak direct na de zoekopdracht al wordt gedaan.

Voor duurdere producten, zoals fietsen, auto’s en elektronica, kan een remarketing campagne juist wel erg effectief zijn. Daarbij wil de consument er zeker van zijn dat het beste product gekocht wordt, waardoor er ook veel oriëntatie plaatsvindt. 

Voor B2C campagnes geldt in de basis dat het dus snelle aankopen zijn, met relatief lage orderwaardes. Ook zie je binnen de B2C markt vaak (relatief) hoge zoekvolumes, waarbij de gebruiker direct in de behoefte wil worden voorzien. De productprijs, je branding en het ontwerp van je landingspagina’s zijn voor de B2C markt bovendien van groot belang.

Google Ads voor B2B

Waar er binnen de B2C markt over het algemeen hoge zoekvolumes zijn, is dat binnen de B2B markt vaak anders. Het beslissingsproces binnen de B2B markt is vaak lang(er) en een conversie vindt vaak niet na het eerste websitebezoek al plaats.

Binnen de B2B markt is het van belang om in de verschillende fasen van het beslissingsproces aanwezig te zijn. Op deze manier presenteer je jezelf als autoriteit en laat je zien dat jij de meest relevante oplossing biedt voor de behoefte van je B2B lead. Doordat de orderwaardes van een B2B klant hoger liggen dan bij een B2C klant zijn er vaak minder conversies nodig om je doelstellingen te behalen en mag een conversie meer kosten.

Leadgeneratie via Google Ads

Wanneer je diensten aanbiedt voor de B2C en/of B2C markt is het van belang om leads te verkrijgen. Google Ads is bij uitstek dé oplossing voor leadgeneratie. Doordat je de behoefte van je doelgroep weet is het mogelijk een bijpassende advertentie te tonen. Bovendien heeft Google een leadformulierextensie ontwikkeld, waarmee de drempel tot een conversie voor de gebruikers verlaagd wordt. 

Binnen de leadformulierextensie wordt er een formulier getoond, waar de gebruiker zijn of haar gegevens achterlaat. Deze gegevens krijg jij binnen, waarna je de lead opvolgt. Het is voor de gebruiker niet langer noodzakelijk om een landingspagina te bezoeken en op zoek te gaan naar een contactformulier. Wanneer je leadformulierextensies goed inzet, dragen ze bij aan meer conversies tegen lagere kosten.

Gemiddelde klikprijzen en kosten voor Google Ads

Wanneer je Google Ads campagnes laat opzetten en beheren, dien je rekening te houden met twee kostencomponenten:

  1. Het advertentiebudget, wat vanuit Google gefactureerd wordt voor de klikken of views die verkregen zijn.
  2. De beheerkosten van je campagnes, uitgevoerd door een Google Ads bureau.

De beheerkosten van de campagnes hangen vooral af van de advertentiebudgetten. Hoe meer budget er binnen Google Ads uitgegeven wordt, hoe sneller je hierop moet worden bijgestuurd. Je wilt namelijk zoveel mogelijk conversies met het advertentiebudget behalen. Door de campagnes continu te optimaliseren en uit te breiden krijg je meer conversies, tegen lagere kosten.

De kosten van het advertentiebudget hangen af van de markt waarin je je begeeft en je concurrentie. Zit je in een markt waarin veel bedrijven bieden? Dan stijgen de kosten per klik. De gemiddelde kosten per klik over alle verschillende branches is circa. € 2 per klik [4]. Er zijn ook flinke uitschieters, waarbij je ruim € 20 of meer per klik betaald. Uiteindelijk draait het om rendement, ongeacht hoeveel je per klik betaald. Is je conversie bij een campagne met een hoge CPC er goed? Dan draai je een goed rendement, waardoor je winst maakt met je Google Ads campagnes.

Google Ads in het buitenland

Het prettige van Google Ads is dat het niet beperkt is tot enkel Nederland. Wanneer je als onderneming internationaal actief bent of internationale ambities hebt is Google Ads een ideaal kanaal om te groeien. Wij zien dat veel Nederlandse ondernemers de stap maken naar Duitsland en daarbij ook Duitse Google Ads campagnes op willen zetten.

Een Google Ads campagne opzetten in het buitenland werkt hetzelfde als een campagne voor Nederland. Afhankelijk van de buitenlandse markt is het wel belangrijk om rekening te houden met de doelgroep en daar je zoektermen en advertenties op af te stemmen.

Google Ads versus Bing Ads

Google is de grootste zoekmachine met een wereldwijd marktaandeel van 92,16% en een marktaandeel van 94,54% in Nederland [5], het is echter belangrijk om Bing niet te vergeten. Hoewel het marktaandeel van Bing in Nederland slechts 3,32% is, is Bing voor veel bedrijven alsnog interessant. Bing wordt vaak vergeten als PPC kanaal, terwijl het voor een groot deel van de bedrijven wel conversies kan opleveren.

Doordat weinig bedrijven gebruik maken van Bing Ads zijn de klikprijzen een stuk lager dan binnen Google Ads. Met een klein budget is het vaak al mogelijk om conversies uit Bing Ads te verkrijgen. Bovendien is het mogelijk om je Google Ads campagnes in Bing Ads te importeren en met kleine aanpassingen al conversies te behalen.

Google Ad Grants voor non-profitorganisaties

Om non-profitorganisaties wereldwijd te helpen stelt Google voor non-profitorganisaties kosteloos advertentiebudget beschikbaar, dit wordt het Google Ad Grants programma genoemd. Dit budget mogen non-profitorganisaties gebruiken voor hun Google Ads campagnes. Binnen het Google Ad Grants programma krijgen liefdadigheidsorganisaties een advertentiebudget van $10.000 toegewezen.

Aan het Google Ad Grants programma nemen ruim 20.000 non-profitorganisaties uit meer dan 50 laden deel [6]. Hieronder vallen Europese landen, waaronder Nederland. Om toegelaten te worden tot het Google Ad Grants programma dien je de volgende stappen te doorlopen:

  1. Vraag een Google account voor non-profitorganisaties aan.
  2. Dien het Google Ad Grants deelnameformulier in.
  3. Bevestig het indienen van het deelnameformulier in je Google account voor non-profitorganisaties.
  4. Het Google team beoordeeld de ingediende aanvraag en activeert je account bij goedkeuring.

Google Ad Grants inzetten is mogelijk voor de tekstadvertenties binnen het Zoeknetwerk van Google en kan niet ingezet worden voor bijvoorbeeld display of YouTube campagnes. Wanneer het budget is toegewezen zet je een advertentiecampagne op dezelfde manier op als betalende adverteerders dat doen. 

Google Ads uitbesteden

Google Ads campagnes opzetten, beheren en optimaliseren is complex. Google Ads wijzigt snel en de mogelijkheden zijn eindeloos. Wij begrijpen het daarom goed dat je niet het optimale uit je Google Ads campagnes haalt of zelf geen campagnes wilt opstarten.

Wil je je Google Ads campagnes uitbesteden? Dan helpen wij je graag met het beheren en optimaliseren van je campagnes! Niet voor niets realiseren wij als Google Ads bureau gemiddeld 20% meer conversies tegen 30% minder kosten. Vraag een gratis Google Ads analyse aan, om te zien hoe wij jou aan meer conversies helpen.

Bronnen

Gratis Analyse aanvragen

  • Klant-id toevallig bij de hand? Vul deze hier in, zodat we een verzoek tot koppeling kunnen doen.

Meer kennis

De kosten zijn gehalveerd, terwijl onze CTR en conversieratio’s alleen maar zijn verbeterd. Wij zouden iedereen aanraden conversies.nl eens een kijkje te laten nemen in zijn/haar Ads account, je krijgt er geen spijt van!

Fit For Free

Bouke Majoor |

Met het geloof dat online advertising een specialisme is, is Bouke in oktober 2014 Conversies.nl gestart. Hij wil zo goed zijn dat elk bedrijf dat online marketing serieus neemt, niet meer om Conversies.nl heen kan.
Lees meer van Bouke Majoor